11 november - careful what u wish for

Igår kom Karin över och vi gick å hyrde film, Ciao bella, den va lite gullig. Kanske inget mästerverk, men den lämnade ett litet leende på läpparna iaf :) Sen självklart hjälpte det ju att man drack några glas vin också ;)

Onsdag. Jahapp, Sarah ställde in vår lekdag idag, tråkigt. Men jag önskade iförsig imorse när ringklockan gick av att jag bara kunde ligga hemma i sängen hela dagen... så man måste vara försiktig med vad man önskar sig.
Men då fick jag iförsig tid att måla naglarna, som jag skjutit upp för länge nu. Vita blev dom :)

Såg två avsnitt av Grey's anatomy den här förmiddagen, de e ju såå bra! Idag ska nog bara bli en slapp dag, mamma kommer inte hem förän imorn, så jag kan göra precis som jag känner för! superskönt!
Det bästa som finns är att äta upp snacksen från kvällen innan till frulle hahaha

Ska nog ta mig en promenad snart, kan vara rätt skönt å komma ut å röra på sig lite :)

Hörs senare i veckan :) xxx Karolina


Kommentarer
Postat av: unn

Vad mysigt allt later! Snart ses vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback