24e november - bara två dagar till lön!

Jag får nämligen lön den 26e .. gillar å vara lite speciell ;)

Jaha då sitter man här igen, arbetslös å pank.. då finns de inte så mkt att göra i stockholm. Eller timanställd är väl rätta ordet.. men pank ändrar sig inte oavsett hur jag vrider å vänder på plånboken :/

Hmm ska vi se vad som hänt sen sist.. fredag den 13 var jag på Michael Jackson Honour Concert på Fasching med Karin. Fan sen minns jag inte så mycket, söndagen jobbade jag iaf. I tisdags var jag hemma hos Sofia med Nea och käkade lite middag ihop, mys!
Sen gick onsdag och torsdag förbi.. vet inte riktigt vad jag gjorde där.. jag var kattvakt fredag - måndag, så på fredagen var Guro över och vi såg på Idol ihop, det var riktigt mysigt, hon sov över och sen på lördagen gick vi och såg New moon!!!

The Twilight Saga

FYFAN VA BRA! :D vi var riktigt lylliga då :) Efter bion skildes vi åt och sen på kvällen kom Sofia, Nea och Malin över, vi åt middag och förade lite, jag blev lite väl glad i hatten haha :D riktigt skönt! :p Sen stack vi till Söderkällaren, bara för å hänga å snacka lite med folk. De va rätt nice. Blev inte så sena, jag var ju trots allt tvungen att gå upp kl. 7 för att ge katten en spruta (hon e diabetiker), för att sen lägga mig å somna om igen mmmmmm :)

jag,malin,sofia

Söndagen åkte jag och höll Marcus sällskap medan han käkade lunch på jobbet :P sen åkte jag hem till farsan för å dricka en kopp kaffe och spela lite kort :) myys *ooh nu vart jag sugen på kaffe, men de e försent, får ta en kopp te istället ^^*

Igår åkte jag hem till Sarah :) Hängde hos henne en stund, dom hade haft lite födelsedagsfirade hos henne dagen innan så vi roade oss med att putsa silverbesticken :P *jooooy!* Sen lagade vi middag, supergott! Jag var dock tvungen att åka tillbaka till katten runt 19-19.30 för att ge henne sin spruta, så gjorde jag det och sen packade jag ihop mina grejer för att flytta hem till mig igen! Då när jag kom hem, då hade mamma stuckit iväg på kundbesök, så då var man ensam igen till på onsdag! skönt va? ;) Förutom besvikelsen över att kylen var tom! :O :(

Idag har det varit en riktigt trist dag! Gick upp 10, för att klockan 11 skulle vår inredare komma med tv-snubbarna. Sen när dom gick så fanns de inget å göra förutom datorn och lite tv.. Nu e klockan kvar över fem.. runt åtta ska jag träffa Karin, men de e ju på tiden, betyder att jag suttit här i 7 timmar hittills... segt! Förutom då jag gick å parkera om bilen och lagade mat... Snart ska jag väl hoppa in i duschen och sen ner å handla lite mat och sen ska jag å Karin gå å hyra film och köpa ostbågar! MUMS!

Imorn blir det en spännande dag.. hmm hahah aja puss på er! Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback